Twisted Minis Truck and Car Club

Truck and Car Club. This is a fun based club we do not go on how many members we have, how long it takes to get our trucks or cars done, no club dues. We go to as many shows as we can wether its as a club or just a certain chapter.
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 New here from IL

Go down 
AuthorMessage
pearl91chevy

avatar

Posts : 6
Join date : 2010-10-19
Age : 30
Location : Rockford, Il

PostSubject: New here from IL   Tue Oct 19, 2010 11:58 pm

hey guys, charlie told me to stop by here and say whats up.. Im jesse from rockford il.. got a 01 sonoma im currently building a 350. Also have had some other trucks and whatnot. Ill let pics do the talkin!!









Back to top Go down
https://www.facebook.com/profile.php?id=673401550
Bagged88

avatar

Posts : 26
Join date : 2010-10-17
Location : Alabama

PostSubject: Re: New here from IL   Wed Oct 20, 2010 12:04 am

Welcome, I gotta ask about the cop photo, what happen? lol
Back to top Go down
https://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1000007937799
pearl91chevy

avatar

Posts : 6
Join date : 2010-10-19
Age : 30
Location : Rockford, Il

PostSubject: Re: New here from IL   Wed Oct 20, 2010 12:08 am

Bagged88 wrote:
Welcome, I gotta ask about the cop photo, what happen? lol

didnt like my train horns to much Smile
Back to top Go down
https://www.facebook.com/profile.php?id=673401550
pearl91chevy

avatar

Posts : 6
Join date : 2010-10-19
Age : 30
Location : Rockford, Il

PostSubject: Re: New here from IL   Wed Oct 20, 2010 12:10 am

Heres a teaser of the motor going in, taking it to dyno nov. 8th
Back to top Go down
https://www.facebook.com/profile.php?id=673401550
Bagged88

avatar

Posts : 26
Join date : 2010-10-17
Location : Alabama

PostSubject: Re: New here from IL   Wed Oct 20, 2010 12:14 am

Lol gotta love them train horns, I got 2 on my truck.

Btw very clean truck super nice. The engine look like good too.
Back to top Go down
https://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1000007937799
pearl91chevy

avatar

Posts : 6
Join date : 2010-10-19
Age : 30
Location : Rockford, Il

PostSubject: Re: New here from IL   Wed Oct 20, 2010 12:16 am

Bagged88 wrote:
Lol gotta love them train horns, I got 2 on my truck.

Btw very clean truck super nice. The engine look like good too.

ya i have my fun with them, i was just giving the kids a good time and honking and stuff.. They were all waving and whatnot but cop didnt approve. Gave me a 75dollar ticket and he got pissed when i told him im paying it there haha had to do more paperwork
Back to top Go down
https://www.facebook.com/profile.php?id=673401550
s10chickon22s

avatar

Posts : 84
Join date : 2010-09-27
Age : 38
Location : Greensboro NC

PostSubject: Re: New here from IL   Wed Oct 20, 2010 12:45 am

Welcome to the forum Jesse so glad to have you cheers I see that engine is looking good now compared to the way it used to look, youre doing a great job on your build cant wait to see it done Smile
Back to top Go down
bodiedsonomaon22s

avatar

Posts : 21
Join date : 2010-09-28
Age : 32
Location : Athens Ga

PostSubject: Re: New here from IL   Wed Oct 20, 2010 12:59 am

loving the truck bro glad to have u on the forum an hope to have u in the club as a member as well. engine is lookin great cant wait to c more

here a pic of my baby motor in my truck

Back to top Go down
pearl91chevy

avatar

Posts : 6
Join date : 2010-10-19
Age : 30
Location : Rockford, Il

PostSubject: Re: New here from IL   Wed Oct 20, 2010 7:50 am

[quote="bodiedsonomaon22s"]loving the truck bro glad to have u on the forum an hope to have u in the club as a member as well. engine is lookin great cant wait to c more

im gonna be doing a air scoop similer to that one but it'll just be one hole instead of the 2 round ones. your motor looks awsome though!!
Back to top Go down
https://www.facebook.com/profile.php?id=673401550
bodiedsonomaon22s

avatar

Posts : 21
Join date : 2010-09-28
Age : 32
Location : Athens Ga

PostSubject: Re: New here from IL   Wed Oct 20, 2010 10:10 am

[quote="pearl91chevy"]
bodiedsonomaon22s wrote:
loving the truck bro glad to have u on the forum an hope to have u in the club as a member as well. engine is lookin great cant wait to c more

im gonna be doing a air scoop similer to that one but it'll just be one hole instead of the 2 round ones. your motor looks awsome though!!

hell yea man i love the look on peps face when i show them a pic of my truck from my phone there alwayz like u got a blower on that thing. im like where there hell do u c a supercharger on it.
Back to top Go down
hoody

avatar

Posts : 23
Join date : 2010-10-18
Age : 43
Location : panama city florida

PostSubject: Re: New here from IL   Wed Oct 20, 2010 12:25 pm

very nice truck
Back to top Go down
pearl91chevy

avatar

Posts : 6
Join date : 2010-10-19
Age : 30
Location : Rockford, Il

PostSubject: Re: New here from IL   Wed Oct 20, 2010 5:55 pm

well i got the loudest gear drive i could find on it to, so she'll be whinning like a blower Smile
Back to top Go down
https://www.facebook.com/profile.php?id=673401550
DOOREDBLAZER



Posts : 7
Join date : 2010-10-17
Age : 33
Location : MOLINE,IL

PostSubject: Re: New here from IL   Wed Oct 20, 2010 10:30 pm

addd jessi
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: New here from IL   

Back to top Go down
 
New here from IL
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Twisted Minis Truck and Car Club :: Newbies :: Members/Prospects :: Prospects Section-
Jump to: